Några dagar in på sommarlovet så här

 
Det börjar sakta sjunka in att jag lämnat min klass och gått på sommarlov. Men helt inpräntat i skallen är det inte än för jag har ändå umgåtts med samma människor och faktiskt varit på skolan hela två gånger sen i onsdags haha. Nej, nu ska det bli himla skönt ändå att få slappna av några veckor ändå. På torsdag beger jag mig till Usa med familjen. Vi gör en extra-resa dit på alla poängen vi tjänat ihop genom att pappa reser så mycket. Så vi löser in dessa poäng för att då åka i princip gratis till Miami och sen upp till New York några dagar. Det ska bli sjukt kul verkligen. Sen är jag hemma de två första veckorna i Juli för lite svensk sommar och efter det tre veckor till Mallorca. Fannie följer med första veckan och jaa, det kan man ju säga ska bli mycket kul det med! Sen är jag hemma i Augusti och då ska jag bland annat åka ut i skärgården, till en kompis landställe och även en resa till Paris med Martina (nästan helt bestämt)! Så ja, det är mycket att se fram emot. Jag hoppas att jag ska kunna underhålla bloggen under sommaren. Det är ju vanligtvis min absolut sämsta bloggperiod men jag ska försöka uppdatera mycket, både mobilt och med kamerabilder.
Publicerat i Diary / Foto