Fotbollsturnering och stadshäng





Massa härliga pics från dagen! Tyvärr med mobilkameran, någon som tar över hela bloggen för tillfället har jag märkt. Jag tycker att det är riktigt tråkigt, en blogg känns så B när allt är fotat med mobilen. Men dessa dagar på sistone har varit så roliga och värda att blogg om och inte har jag tagit med mig kameran, nej, så då blir det massa mobiluppdateringar istället. Hoppas ni tycker det är bättre än inget.

Vi hade fotbollsturnering med alla nior idag. We suck. För två år sedan lyckades vi komma på en andraplacering men idag frågade vi oss hur i hela världen vi lyckades med det då för vi kom sist idag och fick inte in ett enda mål. Men många i klassen stannade ändå och fortsatte lira några timmar vilket var otroligt roligt och varmt i det soliga vädret. Sen åkte vi tillbaka en kortis till skolan för att sedan dra till Humlegården, ett gäng vänner från klassen. Jag och Karin köpte Frozen Yoghurt innan också och det var så stört gott med alla olika toppings! Sjukt värt pengarna ändå även om det är känt för att va dyrt. Vi satt i humlegården en stund men när alla drog hem så stannade jag och Emma och drog en sushi till middag i Kungsträdgården. Varför inte sluta en sån härlig dag i kvällssolen tillsammans liksom? Wonderful. 


Publicerat i Diary