Den 8de Juni




Var i stan för att leta skolavslutningsklänning med mamma. Vi vandrade runt lite på Pub, Zara och Åhlens och tillslut så hittade jag en väldigt fin och speciell klänning. Kör på samma klackar som jag hade på balen (som jag snott av min extramamma) och så får det bli bra. Känns mycket bättre med denna klänningen än den andra som jag hade som nödlösning.

Annars så har dagen varit väldigt avslappnad. Jag har legat på balkongen och börjat läsa An abundance of Katherines av John Green. Har vänta väldigt länge på att få börja med den och nu så är själva skolan slut och värmen här för att stanna I hope så då var det dags. Fick lite färg också där i solen. Glömmer hela tiden bort att den svenska solen också tar ganska bra vilket gör att jag inte riktigt hade tänkt igenom hur bikinibrännan skulle bli eller hur den röda färgen på kinderna skulle matcha veckans outfits. Haha men det är somrigt värre och jag gillar det starkt.