Fyra dagar kvar


Från igår innan pappas födelsedagsmiddag

Japp, nu har vi bara 4 dagar kvar här på Mallis. Asså det är ångestfylllt. Jag trodde innan att jag hade 2 veckor (efter första veckan med Fannie) med bara familjen. Jag trodde jag skulle tycka det var lite långtråkigt efter ett tag utan kompisar och allt. Men jag har inte fått den känslan en enda gång. Jag vet inte, tiden har bara gått så fort och det har varit så skönt att veta att man har lång tid här att bara slappna av och slippa tänka på det som kommer efter sommarlovet. Men nu när det nästan är slut så vet jag att när jag kommer hem så börjar gymnasiet snart och sommaren är slut. Förlåt men hur jävla snabbt har inte det här sommarlovet gått?! Jaja, jag saknar faktiskt mina kompisar lite och framförallt så saknar jag Stockholm! Åh, jag är faktiskt taggad på de här sista veckorna i vår stad, så mysigt. Förutom weekenden till Paris förstås. Den får vi inte glömma!
Publicerat i Resor
#1 / / Anonym:

Vilket gymnasium och linje ska du gå? :-)

Svar: Enskilda, natur natur
Emelie Dellby Svensk