God Jul från Miami



Vi kom fram till Miami Måndag kväll efter en jobbig resa med förseningar och smärta som varade i 22 timmar. Jag vaknade hemma i Sverige på morgonen med en sån fruktansvärd nackspärr. Låg och grät i över en timme innan jag lyckades ropa på Anna för att be om hjälp. Kunde inte rör mig, min nacke var helt låst, och det tog några timmar och några värktabletter innan jag kunde röra det ens några centimeter i nån riktning. Det var faktiskt riktigt läskigt. Jag har haft nackspärr förut, men aldrig så här illa och jag har aldrig vaknat av att jag inte kan röra mig. Så ni förstår att en flygresa på det var inte jätteskön. Sek blev vi även fast i New Ark där vi mellanlandade i 6 timmar. Riktigt segt, men när vi kom fram så hade pappa köpt pizza till oss och jag somnade som en stock i min mysiga säng. 

Idag så har vi inte gjort jättemycket. Vi låg vid poolen och njöt av solen som man inte har sett på länge. På kvällen gick vi till Lincoln Road där vi köpte lite små julklappar, mer som symboler, men för att ha till julafton imorgon. 

Vill passa på att önska alla en riktigt god jul och hoppas ni har ett trevligt jullov.
Publicerat i Resor