Fredag



Jag hade gruppträning, det var sista gången eftersom det är avslutning på söndag så därför lallade vi mest runt och dekorerade pepparkakor. Mycket trevligt. Efter det så åkte jag hem till Sofie och spenderade fredagkvällen där. Jag var sjukt trött efter en jobbig vecka så det var riktigt mysigt att bara sitta och snacka. Idag, lördag så har jag ätit lunch på Riche med familjen och farmor för att fira lillasyster som fyllde år i torsdags. Efter det så julhandlade jag lite med Hanna. Stan är så otroligt mysig den här tiden. På biblioteksgatan framför allt så spelar de jumusik och allt är ju upplyst så fint. Det gör verkligen den här mörka och deppiga tiden lite roligare och mysigare! Nu ska jag äta middag med Hanna och sen iväg på en drink. Ha en trevlig lördagskväll. 
Publicerat i Diary