De gamla goda tiderna

 
 
Jag bläddrade lite i mitt bloggarkiv och såg hur mycket bättre allting var förut. Det fanns faktiskt en tid när jag var riktigt satsig med bloggen och tog lite fina bilder och uppdaterade dagligen. Nu förtiden blir det väl ett inlägg i veckan i snitt och när jag väl skriver något så är det med kassa mobilbilder där till. Det är verkligen tråkigt, jag gillade att blogga. Men det känns verkligen som att jag har vuxit ifrån det och att tiden inte räcker till. Dock vill jag inte sluta nu för det skulle kännas så tomt. Men jag kommer nog uppdatera mer för min egen skull och ni som fortfarande läser får ju gärna göra det. Jag vill bara inte känna någon press att jag måste uppdatera hela tiden. Men man vet aldrig när jag får ny motivation! Kram
Publicerat i Diary / Foto
#1 / / Anonym:

Jag älskar din blogg och skulle verkligen vilja ha mer uppdatering och bättre bilder! Hoppas du hittar inspiration!!

Svar: nemen mysee <33 vad vill du att jag ska blogga om?
Emelie Dellby Svensk