Disco EM 2013

Ja, så jag tävlade mitt första EM i onsdags och det var så sjukt roligt! Jag brukar tycka att det är mer eller mindre hemskt att tävla freestyle - eftersom jag alltid är så fruktansvärt nervös och det kräver så mycket av en. Men den här gången var nervositeten minimal och taggen på topp. Det var verkligen jättekul! Så att min placering sög spelar inte så jättestor roll för mig. Jag kom i alla fall på 19de plats. Men som sagt, för mig handlar det bara om att ha roligt och vara nöjd med det man presterat, och nöjd var jag. Film kanske kommer...
 
Lite bilder på dräkten och mig.
 
Publicerat i Dans
#1 / / Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF:

HÄFTIGT! :)

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina nya foton och foto-idéer:)

#2 / / Josefin Hagen - Foto, ridning, vardag, tips:

Gud vad fin dräkt! Dansar också disco :) Hur gick det? :)

#3 / / Isolde:

Ser bra ut! du kommer helt klart synas på dansgolvet :)

#4 / / Sarah Moberg:

cool dräckt :P hur dansar man disco? ^^,

rösta gärna på mitt bidrag :) vinnaren får en produktpaket värde 20 000:- så tävla du också: http://bodystore.bloggportalen.se/vote?contestant_id=11 (s a r a h m o b e r g)

#5 / / KATTKITTY:

VACKER och VACKER BILDEN

#6 / / Pamela Olsson:

Vad häftigt! Kul med dans =)

#7 / / Linda <3:

WoW, häftig outfit och hoppas att det gick bra i tävlingen :D <3

#8 / / Bohemhoe:

fasen va najs att tävla i freestyle! längtar tills filmen kommer!

#9 / / emmahmork.blogg.se - photograph & design:

Haha, vad coolt!

#10 / / Amanda Niclasson:

Så fin!

#11 / / Alma:

Vilken cool tävlingdress! :D

#12 / / Ida:

Åh vad spännande! Jag vill gärna se film! : )

#13 / / ELSA:

Härligt att du vart nöjd, det ska man vara! :D
Superfin header också!
Allt bra med dig idag?

#14 / / Josefin:

Snyggt!
Lycka till!!!:)

#15 / / Cajsa:

hejsan snygging! det va länge sen! :D

snygg dans-outfit! ;-)

#16 / / Rebecka:

Häftigt! :)

#17 / / Siri:

häftig dräkt!

#18 / / Siri:

häftig dräkt!

#19 / / E L I N :

Åh, ser så roligt ut! Jag dansade ju förut, men fick tyvärr lov att sluta då jag satsar på musik & fotografering :)
Allt bra med dig annars?

#20 / / M O A:

TUFFT

#21 / / Kaffehörnan:

Gud vad söt du är vad roligt

#22 / / Ellinor:

så coolt! :D

#23 / / Ida Nilsson:

Så fin du är, det ser jätteroligt ut!

#24 / / louise:

vilken upplevelse ändå! Vilken klubb/dansskola tränar du med i vanliga fall? :)

#25 / / Lalitta:

Vad kul med EM! 19 plats är ju jättebra!

#26 / / jasmin:

GRATTIS!! DET ÄR JU AS COOL! Jätte fin du är förresten!! :) kraaam

#27 / / Linnea:

WOw, häfitgt!

#28 / / Felicia :

gud vilken cool dräkt!!!

#29 / / Josefine:

Roligt! :D

#30 / / Sofia:

Häftig bild :-)

#31 / / Sara Ekman:

gud så häftigt! :)

#32 / / Alicia:

Skitcool dräkt! :)

#33 / / Alexandra:

Vilken cool dräkt! :)

#34 / / Emma:

Vad cool dräkt! Kram

#35 / / Let's play the sims:

Shit vad coolt, vad vacker du är!

#36 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

cool frisyr

#37 / / Emma:

Åh gud vad kul! Jag dansar själv disco, men tävlar inte. Vi i våran grupp har funderat på att börja tävla, och vi var och kollade på SM. Sån jäkla häftig känsla det var !

#38 / / Ithrenniel:

Huvudsaken är ju faktiskt att man har kul och njuter av det! :D Inte varje dag man tävlar i EM liksom ;)

#39 / / daniela:

jag dansar också disco, skulle vara kul att se videon!! :)

#40 / / Tilda Jaremo:

häftigt!

#41 / / Evelina:

Va roligt! :D fräck dräkt.

#42 / / Linnéa:

Najs outfit! :D

#43 / / Tanja:

fin blogg!

#44 / / northernstreetstyle.se:

Coola kläder, missa inte att besöka vår blogg för maximal inspiration ;) kram!

#45 / / theater.blogg.se:

kolla gärna in min blogg