Monday diary


Miami påsken 2011

Gud, nu börjar jag bli sjuk på riktigt. Har haft jätteont i halsen hela dagen och nu på eftermiddagen har jag suttit och hackat tänder för att det är så kallt. (Vilket mamma påstår att det inte är.) Idag i skolan iallafall så ja, var det inte så mycket skola. Några få lektioner innan lunch och sedan åkte vi raka vägen till badhuset. Först sådan här simkontroll, sedan lite livräddningsövningar och på slutet rolig fri lek. Visst, sånt ska man inte göra när man är förkyld, men jag kunde inte skippa den. För isåfall så skulle jag mobbat behöva följa med nästa vecka till badhuset med en lärare och någon annan stackare som försökt skolka idag. Haha, så jag är glad att jag inte missade den. Nu måste jag läsaläsaläsa i min svenskabok som ska vara utläst till imorgon. Lycka till med det Emelie...
Publicerat i Diary