Senaste veckan



Lite uppdatering om den senaste veckan bara. Det har varit några riktigt bra dagar. Skolan har varit ganska lugn och efter sista skoldagen i torsdags så åt jag först middag med Martina på fridays. Väldigt trevlig och välbehövlig reuinon. Efter det åkte jag med Anna hem till Hanna och sov där. Vi hade bara skolavslutning i kyrkan dagen efter så vi kunde spela Alfapet och dricka te och ligga uppe och prata länge. På fredagen efter kyrkavslutningen så åkte vi hem till mig och åt en jullunch. Vi lagade pasta, gino och sen tittade vi på Frozen i min bio i källaren. 

På eftermiddagen så hade jag julfirande med släkten och efter det så bar det av till fest hemma hos en kompis. Sjukt lyckad kväll med så mycket dans. Jag vaknade upp på natten med kramp i vaderna som jag får när jag dansar (disco) barfota, så det var väl ett tecken på en riktig work out...

På lördagen så hade jag en till jullunch och på kvällen så var det fest nummer två i stan. Även den mycket rolig faktiskt och sen sov jag och Smilla hemma hos Anna. Nu ska vi upp och laga lite mysig frukost, sen ut och julhandla och efter det hem för att packa färdigt inför Miami. Jag åker imorgon, då börjar jullovet på riktigt!
Publicerat i Diary