Iphoneskal - madlady

 
De mest klockrena skalen är nog dessa från www.madlady.com . De är så sjukt fina och jag funderar på att klicka hem några stycken. Mina favoriter är nog de i spalt ett faktiskt.
 
Publicerat i
Taggar: case / iphone / iphone case / iphoneskal / madlady / madlady skal / rymd / rymden / skal / space
#1 / / maja alshorn (eey):

gillar den med en regnbåge på, längst ner, sååå fin!

#2 / / Anonym:

Ursäkta? Men hur kan man vilja ha ett upp o ner vänt kors på sitt skal? Fy vad hemskt!!!

Svar: Hej. Jag designade inte de här skalen och jag ser sådana kors ganska ofta numera, en trend som återkommer som tryck inom mode och på massa tumblr-bilder. Jag visste inte själv vad den stod för så jag är ledsen om du blir upprörd och jag menade inget. Men enligt wikipedia har det faktiskt två meningar var av en är "Symbolen var således redan från början en kristen symbol som stod för ödmjukhet, vilket Petruskorset än idag inom all kristendom kännetecknar" från wikipedia så du vet. Men jag är ledsen, inte med min mening om du blev upprörd. sorry sorry
Emelie Dellby Svensk