Årets skolfoto

Så här såg mina skolfoton ut i år. Det är inte det finaste jag har sett men inte heller fult. Jag är hyfsat nöjd. Vilket tycker ni var finast? Ja bortsett från det med hoppet kanske... Jag var bara tvungen att ta med den för att det skulle bli jämnt i kollaget.
Publicerat i Foto
Taggar: classphoto / klassfoto / schoolphoto / skola / skolfoto / stylebysvensk / swedishgirl
#1 / / Peter Kjärsgård:

Gud vad roliga skolfoto! Sånt vill jag med ta haha

Svar: Ja, haha det är kul när man får vara lite fri! :)
Emelie Dellby Svensk

#2 / / Danii:

Den sista blåa längst ner till höger var finast, så snygg!
Alla var fina dock, men den var bäst ;)
Kram Dani

#3 / / Karin:

du är så fiiiin emelie! ♥

#4 / / <3:

Gud va fina bilder, vill oxå ha abc gruppen!:P men går inte isa tengblad kvar i din klass längre?