Sommarräkning

På svenskan i skolan så fick vi i uppgift att skriva en sommardikt. Eller snarare massa ord, men som ska vara specialla ord från sin sommar. En sommarräkning. Eftersom jag har haft så fruktansvärt tråkigt idag så har jag suttit och ritat lite till den. Hehe. Iallafall, visst kan man föreställa sig någons sommar genom att läsa en sån?
Förlåt för mobilkamerabilder, men jag orkade inte ta med mig kameran till pappa den här veckan... Stort misstag.
 
 
#1 / / Tove:

Vilken bra dikt du fick till där! :)

Svar: Hehe tack :) Har ingen aning om vad den är på för nivå jämfört med andras och kriterierna, men jag är nöjd iallafall :)
Emelie Dellby Svensk

#2 / / Frida <3:

Emelie, va duktig du ääär, skitunge!!
Super fin dikt! :* <3

#3 / / Ida:

Jättefint Emelie! :)

#4 / / JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

superbra verkligen :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Dellby Svensk