Gott Nytt År!



2011 har varit ett väldigt bra år för mig! Jag har gjort roliga saker, kommit personer närmare och bara levt livet. Om några minuter slår klockan tolv och då börjar det nya året för er där hemma. Jag själv måste vänta sex timmar till innan jag också kan skåla. Snart ska vi ut och äta middag på en favoritrestaurang. Det var jättefullt men vi fick ändå ett bord klockan sex.
Det var egentligen bara det jag skulle säga! Gott nytt år till er alla, kramar

Publicerat i
#1 / / Frida <3:

SV: ja, det är Urbanears :)

Hahaha va kul :P <3

#2 / / angelina:

Hej! du är grym på att dansa! du känner väl isa??

karro som isa dansar med jag ser ingen skilnad på er förutom håret.... jag älskar okså att dansa! du får ha det så jätte bra! kram angelina!



ps: svara på min blogg :

www.angelinadance.bloggplatsen.se

#3 / / angelina:

Hej! du är grym på att dansa! du känner väl isa??

karro som isa dansar med jag ser ingen skilnad på er förutom håret.... jag älskar okså att dansa! du får ha det så jätte bra! kram angelina!



ps: svara på min blogg :

www.angelinadance.bloggplatsen.se

#4 / / Dani:

Aa, kom på det nyss x) Ska ändra :)