Helgen




Den här helgen har varit kämpig med så mycket dans om dagarna. Vår dansskola har tagit hit Oyvind (Världsmästare i Disco) för att ha workshop med oss. Så idag har jag varit och tränat i fyra timmar och nu är jag på väg hem. Det var extremt hårt - med både koreografi och teknik, fys, kondition och tävlingsrundor. Jag har problem med mina vader också så jag kan knappt gå nu... Igår så hade jag också en privatlektion med honom där jag gjorde en ny dans i freestyle inför VM. Så ja, mycket träning. I fredags kväll så var jag med Anna, Hanna och Johanna (älska deras namn) tillsammans med resten av skolan typ hemma hos någon på djurgården. Och igår, lördag kväll, så var jag hemma hos Fannie med Sofia och kollade på film, åt massa godis och chips och hade det allmänt chill. Skön helg ändå. Nu ska jag plugga lite och sen tagga till för en ny skolvecka. Nåt att se fram emot är ju faktiskt KGs inspark!
Publicerat i Diary