Discotävling i Falun






Lite bilder från tävlingen i helgen. Placeringarna var lite sisådär. Jag var inte på topp och kan inte säga att jag är så nöjd över min prestation, med det räckte ändå till en 4e plats i par och 11e plats i singel. Segt dock att om jag hade kommit en plats bättre i singel så hade jag varit i superstar. Men att snubbla på mållinjen är jag van med vid det här lagt, hänt ett antal gånger nu. Nya pardräkterna var i alla fall lyckade, både Fannie och jag är så nöjda och det blir självklart roligare att dansa med snygga dräkter. Formationen var bara pinsam dock, ingen presterade bra och jaa, VM känns nästan bara skämmigt att få åka på nu. Men vi ska ladda om och göra det mycket bättre tills dess.
Publicerat i Dans
#1 / / O:

Åh va fina dräkter! Har ni sytt själva eller har ni köpt de rosaröda pardräkterna? Isf vart kan man hitta mönster eller sömmerska?

#2 / / Anonym:

Åh va fina dräkter! Har ni sytt själva eller har ni köpt de rosaröda pardräkterna? Isf vart kan man hitta mönster eller sömmerska?

Svar: De är köpta från Norge tyvärr!
Emelie Dellby Svensk