Sjuttonde november

 
Hade en ganska trevlig helg ändå. I fredags så tränade jag och sen träffade jag Hedda och Sofie och snackade om livet och framför allt vår Valdi-resa om några månader. På lördagen åt jag och Hedda pannkakor till brunch och sen kom Martina en stund. På kvällen åt lite tjejkompisar en sjukt trevlig middag hos mig och sen begav vi oss till stan för att träffa lite andra kompisar. Igår så hade jag plugg- och träningssöndag. Standard, men på discolektionen körde vi istället hiphop. Jag saknar det så himla mycket, det var jättekul verkligen. Nu är det en ny vecka igen, men inte alls långt kvar på den här terminen. Tiden går så fort!
Publicerat i Diary
#1 / / anonym:

Kan inte du berätta lite mer om Enskilda gymnasiet?
Ska välja nu i vinter och har funderat på Enskilda. :)

Svar: Eg rockar fucking fett. punkt slut
Emelie Dellby Svensk