En tur på stan


Hade aldrig provat dessa sushirullar innan men det är gott och en kul ide! Köpte dem på drottninggatan. 

Jag började dagen med att packa inför paris imorgon. Jag satte klockan på 8.30 men kom inte upp förns en timme senare. Det här med att försöka ställa tillbaka dygnet är väldigt svårt. Sen efter packningen så åkte jag in till stan med Karin. Hon skulle köpa jeans och jag skulle mest vara ett socialt stöd. Men det slutade med att jag också fick med mig ett par hem. Tydligen så hade Åhlens stooor rea på jeans. Så vi vandrade in där och fyndade rejält. Jag fick med mig ett par ljusa boot cut för 350kr (ursprungligen 1300kr!) från Tommy Hilfigger Denim. Jag skulle spara mig till Paris egentligen men det var öppet köp så jag slog till. Det hemska är att dessa byxor är köpta i en storlek större än jag hade innan sommaren. Tur att dansen börjar ikväll så att min kropp börjar må lite bättre. Eller kanske inte tur förresten för då kanske byxorna blir för stora... Hmm, dilemma. 
Publicerat i Diary
#1 / / giimee:

åh gott!

#2 / / Cecilia Malmgren:

Bäääst!

#3 / / Emma Grann Fotografi:

MUMS!

#4 / / Frida:

Haha det där med sushi rullar lät nästan äckligare än vanlig sushi... fast jag ska inte säga något för jag har inte smakat nåt av de haha!

#5 / / Linnéa Alpsten:

Åhhhh smaskens! :D

#6 / / Mamma Mindy:

Gott det ser ut _=

#7 / / Melinda Petersson:

Åh va gott det ser ut! :D

Har tipsat lite just nu om höstskor, så in och kolla lite! Frifrakt, billigt och snyggt!

#8 / / Matilda:

Åh vad gott!

#9 / / Robex Lundgren:

de där är gott

#10 / / Karin:

Ser gott ut!

#11 / / rememberthiis.blogg.se:

Ser gott ut :D smart av dem

#12 / / Tess:

Ser läckert ut! Har aldrig gillat sushi, men det SER gott ut :-)

#13 / / Thea:

Vad gulligt det ser ut! :D

#14 / / Clin:

Älskar suchi men har aldrig sett rulle :D
Får man nog ta och testa en dag
Förstår att du slog till på jeansen!! Skit billigt ju :D
Hoppas du får en underbar resa!kram

#15 / / veronica:

Åh vad gott det såg ut :)

#16 / / Viccys Biffblogg!:

Haha, va annorlunda :D

#17 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

gott

#18 / / ISA:

haha måste också prova det där! skumt att äta sushi som det vore en banan liksom ;)

#19 / / Lovisa ♡:

vilket kap gällande byxorna!! :D

#20 / / Alexx:

omg det där sååg såå himmla gott ut att jag va tvungen att ta denna bild ...

#21 / / Ellinor:

Har aldrig prövat sushi! Kanske borde göra det? :)

#22 / / Beatrice Lind:

MEN SÅ GOTT!! :D AHHHH!

#23 / / Josephine:

Åh vad gott! Måste prova :) kul med byxorna, hoppas det blir bra med storleken!

#24 / / Sara:

Åh så gott ! :9

#25 / / william:

gott med sushi:D & skitbra pris på skorna:D