cliffhanger

Ett bra klipphäng om man säger så.
 
Shitpomfritt säger jag bara. Skolan börjar om en vecka, gymnasiet. Man är verkligen så "stor" nu, jajamensan. Det känns inte riktigt ska jag säga. Jag vill bara tillbaka till dessa klippor och hoppa om och om igen ner i det salta vattnet som svider så härligt över hela kroppen. Nästan ingen jag känner gillar saltvatten. Men jag älskar det. Även om det gör ont så påminner det mig om att jag är långt ifrån verkligenheten och att jag slipper bekymra mig om de vardagliga bördorna. Jag badade här hemma igår. Vattnet är bräckt.  
 
Publicerat i Foto / Inspiration
Taggar: bada / bräckt vatten / cliffhanger / gråta sommar / hav / klipphäng / klippor / mallorca / medelhavet / portals vels / saltvatten / santa ponca
#1 / / Felicia:

Mysiga bilder! vart är det någonstans?

Svar: I santa ponca på Mallorca :)
Emelie Dellby Svensk

#2 / / satucecilia:

oh, så fina bilder!