Min födelsedag






Glömde ju att berätta om själva födelsedagen i lördags. Hur som helat var den helt fantastisk! Jag blev uppvaktad på morgonen och sedan efter lunch som kom släkten och överraskade och det var väldigt mysigt. Sen låg ju regionstävling på schemat för att tävla grupp. Vi vann och fick vår sista prick upp till A-klass! Så det var en fantastisk födelsedagspresent om man säger så. Sen hade även mina kompisar sagt till tävlingsarrangören att jag fyllde år så jag var tvungen att gå upp på prispallen och ta emot sång från hela publiken... Det var otroligt pinsamt haha men samtidigt lite mäktigt. 

Jag kom hem vid 10 på kvällen och då blev det snabb fixning för att sedan dra iväg till Linus som hade fest. Det var så roligt verkligen. Hade kul hela kvällen med vänner och bra musik och dans och snack. Precis som det ska vara. Så jag kunde faktiskt inte haft en bättre födelsedagshelg. Så tacksam för allt och alla.
Publicerat i Diary