Discotävling i Skövde

 
Ja, i lördags så var det då rikstävling i Skövde. Min nackspärr hade botats tillräckligt av värmeplåster för att jag skulle kunna vara med så jag körde. I freestyle gick det rent åt helvete. Jag ramlade och fick blackout och jag vet inte vad. Haha det vanliga då... Så där kom jag tvåa av två hehe, och i paren så kom vi sexa. I singel så gick det faktiskt bättre än väntat! Jag kom 8a av ungefär 40 stycken i Star och fick en prick. Så nu är det bara en kvar till superstar, pust. Men nu laddar vi till SM!
 
Publicerat i Dans
Taggar: Hiphop / dance / dans / dansdräkt / danstävling / disco / discodance / discodans / leopard / pardans / parkompis / riks / rikstävling / skövde / tävling
#1 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Älskart stilen ;D

#2 / / Annster:

Vad roligt :)

#3 / / Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Just nu pågår det en bloppis i min blogg, du hittar nya/begagnade saker ifrån 50:- och uppåt. Kika gärna in och kolla om du hittar något som faller dig till smak! :) Du hittar allt på: http://miniwiini.blogg.se/category/bloppis.html

#4 / / Anna Johansson:

Åh vad kul :D lycka till på SM :D

#5 / / maja| foto, mode, vardag:

Dansar också disco dans! Dock är jag bara i broms.. Grattis till pricken!!