New York Street Style

New York Fashion Week
Med slarvigt uppsatt hår som på bilderna och med jackan uppknäppt utomhus och inne endast kavajen.  Tryck på bilden för att komma till polyvore och se var plaggen kommer ifrån.
 
Jag fick ett litet framtidsrus -  ända vägen till New York där jag genom ett kreativt företag har jobbat mig till en front-row-plats på modeveckan. I framtiden, när jag skulle vara en helt annan person, med helt andra mål och prioriteringar, så skulle det här vara en outfit jag självsäkert skulle kunna vandra runt på gatorna i storstaden med. Åh, den framtiden är så lockande, på något sätt är det dit jag ska tror jag. Åh herregud, framtiden är så spännande. Men först gäller det gymnasievalet, ett första steg. Haha, tänk vad en outfit kan väcka känslor!
Publicerat i Mode
Taggar: fashion week / framtid / framtidsoutfit / future / new york / outfit / polyvore