Ski Outfit

Ski outfit
 
 
 
Jag har ju glömt att hurra för att det är sportlov? YEY säger jag bara. Snart ska jag iväg till Fannie. Jag ska sova hos henne i natt eftersom vårat flyg till ALPERNA går så tidigt imorgon bitti. Jag ska åka med hennes familj i en vecka till en skidort som heter Madonna di Campiglio lite utanför Milano. Det ska bli så grymt roligt.
 
Som ovan skulle jag gärna vara klädd när jag nu kör runt i backarna. Men låt oss se det realistiskt - jag åker skidor en vecka om året och inte lägger jag ner flera tusen på skidkläder då. Tighta vita byxor är det jag skulle vilja ha, men för nu får jag nöja mig med mina andra lite pösiga. Det ska nog gå bra ändå...
 
Ja i alla fall. Så vi åker i morgon och sen ber vi till gudarna att det ska finnas wifi på hotellet så att jag kan uppdatera under veckan. Annars vet ni att jag kommer tillbaka nästa måndag. Ha ett bra sportlov! Kram
Publicerat i Mode / Resor