Klädstång

|Klädstång - Ellos | Pärlgalgar - Åhlens | Klackar - Zara |

Äntligen har jag också skaffat en klädstång! Jag behövde såga av en del av den vita bänken för att den skulle kunna stå där och sen har jag köpt ett par pärlgalgar. Det enda som är kvar är dock de andra galgarna. Jag vill inte ha de i trä utan tänker göra egna i stilen av den andra ni ser på bilden i tyg. Inspirerade av Brandy Melviles galgar.
Publicerat i Inredning
Taggar: cloth / clothes / clothing / clothing hanger / hanger / inredning / interior / klädstång / room
#1 / / Carina:

så fint! :)

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Dellby Svensk

#2 / / Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.:

ååh vill också ha en sådan klädstång. vart har du köpt den?
kram <3

Svar: Jag köpte den på Ellos.se . Den är ganska låg men den passade bra in där jag skulle ha den. :)
Emelie Dellby Svensk

#3 / / Felicias mode:

Skorna är ju riktigt grymma! :)

Svar: Tack så mycket, jag tycker att de är riktigt coola :)
Emelie Dellby Svensk

#4 / / Lotta:

Så fint! Var har du hittat pärlgalgarna?

Svar: Åhlens! :)
Emelie Dellby Svensk