Improviserad lyrisk jazz av mig

Min klass hade soaré igår och här är det nummer som jag framförde. Vi var väldigt sena ute med den här soarén och jag hann inte fixa någon koreografi... Så jag bestämde mig för att improvisera istället. Här är dansen, helt och hållet kommen på i stunden. Hoppas ni gillar det!
 
Publicerat i Dans / Videos/Musik
Taggar: dance / dans / framträdande / improvisation / improvisation / lyricaljazz / lyrsikjazz / moderndance / natashabedingfield / performance / soaré / wildhorses / youtube
#1 / / Frida :

Va duktig du har blivit Emelie!! Saknar dig ❤❤❤

Svar: Vad gullig du är, puss <3
Emelie Dellby Svensk

#2 / / Ida :

Vad duktig du är Emelie :)

Svar: Tack Ida, detsamma! Grattis till alla fantastiska placeringar på SM! <3
Emelie Dellby Svensk

#3 / / Natalie Ahlén:

Omg vad duktig du är Emelie! Önskar jag var så bra :D

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Dellby Svensk

#4 / / Moster:

Vackert, vacker & begåvad!
Kram Moster

Svar: Åh tack Rebecka! Kram
Emelie Dellby Svensk

#5 / / Julle:

Haha runt 2 minuter så ser man dörren flyga upp i bakrunden ;D

#6 / / Tilda :

Gryyyyyyyyyyyyyyymt duktig Emelie! *massa klappande händer som finns på iphone, men inte här*

#7 / / Anna Holm:

Talang :)

#8 / / Isabel :

Jag tyckte jag kände igen dig lite men nu ser jag ju att du går på af haha! Jätteduktig! :)

Svar: Haha tack!
Emelie Dellby Svensk

#9 / / helene:

Jättevackert! Fick rysningar faktiskt.

#10 / / Ellinor:

Så duktig du är! :)

#11 / / Pierre:

Duktig du är!

Låten var bra, vad heter den?

Med vänlig hälsning

Pierre

#12 / / JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

sjukt fint!
duktig du är :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emelie Dellby Svensk