I'm a bird

| Jacka - DM retro | Halsband - fynd från Sofias garderob | Topp - H&M | Shorts - LF stores (Miami) | Skor - E&K of Sweden |
 
Ja jag är sämst på att välja outfitbilder, kan aldrig välja ut vilka som är bättre än andra. Här är i alla fall ett ton foton och ni kan ju själva välja era favoriter.
 
Jag köpte min jacka på DM retros utförsäljning härom dagen och jag är så nöjd. Jag har velat ha en sån här jacka sjukt länge nu och den här fick jag för bara 150 kr (!), vilket är typ största kapet. Jag vet att det är lite fel årstid, men eftersom den var så billig så kändes det ändå värt det. Jag kan ha den i höst och hela livet, och den kommer liksom vara ett guldkorn i garderoben som inte används så ofta men ändå är älskad.
 
#1 / / Sara Ekman:

snyggt :)

#2 / / Kaffehörnan:

Du är grymt fin snyggt outfit

#3 / / becca:

snygg outfit!

#4 / / Amanda:

Älskar outfiten! :)

snygg outfit!

#6 / / Wilma:

snyggt!

#7 / / Cecilia:

Herregud så jäkla snyggt!!

#8 / / Ellen:

Häftigt halsband! :)