Åre

Jag lever livet här i Åre med Martina och Hedda. Vi åt precis middag med Fannie och hennes kompis också, vilket var supermysigt. Imorn så ska vi åka skidor med ett gäng på typ 10 personer och sen hade jag och Martina tänkt att prova på snowboard senare i veckan. Är det en bra ide? Eller kommer vi aldrig att lyckas? Haha vi får se, i så fall uppdaterar jag med bilder på när vi ramlar...
 
Jag såg också att min blogg syntes på blogg.se och jag är överlycklig! Tack för alla uppmuntrande kommentarer och jag hoppas att alla läsare stannar kvar. Kram
 
 
 
Publicerat i Diary
#1 / / Sara Ekman:

så kul! :)

#2 / / Rebecka Kärrbring:

Åh va kul jag är också dansare! men jag tävla bara i street. Har funderat på att börja disco eftersom jag har dansat det i några år :)

#3 / / Lanja - www.lanjas.com:

så fin header du hade !! vill du följa varandra på BL ?

#4 / / NailArtSchool:

Härligt att åka skidor!
Titta gärna in min blogg om du vill lära dig allt om naglar, nagelvård, olika nageldesigner och lite till!
http://nailartschool.blogg.se/

#5 / / Jozephine Oskarsson.:

Superfin blogg :)