Stretch framför mästerkocken


Bilder från tumblr.

Ikväll så har jag tittat på mästerkocken med familjen. De tycker att det är väldigt intressant och jag skulle nog ockås tyckt det - om man fick smaka!? Det är ju bara äckligt att sitta där och titta på mat utan att äta den. Nej fy, men jag och min syrra passade på att stretcha till den. Nu så ska jag ta tag i det också! Så vad var det? Stretch och kondition, mina två svaga sidor, och de två viktiga sidor inom discodans, ja'...

Om ett tag så ska vi göra om källaren så att vi får ett gym, då ska jag köra varje tisdag och onsdag, (då jag inte har någon dans) jag tänkte springa på bandet och stretcha, perfekt också att vi tänkte flytta ner en teve dit. Då blir det nödvändig träning framför top model och projekt runway. Jihoo!

Nu sitter jag och pratar i telefon med Fabian. Han berättar om någon bra soareé som han har varit på (en klass's på skolan). Vi ska förresten också ha en efter lovet. Jag ska sjunga så om någon spelar in lite fiffigt så kan ni väl få ett klipp antar jag? Men jag kommer inte bli nöjd... Så isåfall får ni tjata väldigt mycket. Kram
Publicerat i Dans