Resa till USA

Idag och imorgon så ska jag packa. Jag åker till USA nu på torsdag, mitt livs resa antagligen. Vi ska åka runt till massa städer, på massa äventyr och i galna berg och dalbanor. Det ska bli stört kul.
 
 
Våran resa börjar i New York, två nätter där och sedan vidare till Las Vegas. Därifrån åker vi med helicopter till Grand Canyon, där vi ska köra rafting, campa och sova under stjärnorna. Gud vad jag kommer fota mycket där...
Efter det äventyret åker vi tillbaka till las vegas en natt igen, för att sedan fortsätta vidare till San Francisco. Några dagar senare börjar vi våran bilfärd från San Francisco till Los Angeles. Sen åker vi till london där jag fortsätter till Mallorca. Men det är ett annat äventyr. Igen.
 
Om två timmar åker jag med Isa och tar en Hiphop klass. Det här blir roligt. Patetiska jag kommer stå i ett hörn och inte klara av koreografin. Menmen, jag kommer ju inte dansa igen förrän i augusti. Så jag passar på nu.
Publicerat i Diary
Taggar: Hiphop / Hiphop USA / Journy / Trip / Usa / kanske / resa / stylebysvensk