På Mallorca


Äntligeeeeeeen! Nu är jag äntligen på Mallorca! Åh vad jag har längtat, efter att bara få vara. Bara ta det lugnt och ha semester. USA-resan var helt otrolig. Det var nog den coolaste resan någonsin. Men schemat var fullpackat så efter tre veckor behöver man lite vila.
 
När vi landade i london/Heathrow efter en 10 timmars lång flygresa från LA så var vi ganska slut. Men då lämnar famlijen mig (!) och jag får klara mig själv. Jag tog en buss från flygplatsen till en annan flygpats, för att sedan sitta på den i åtta timmar innan planet gick till Mallis... Förstår ni vad hemskt? 8 timmar - helt själv - på en öde flygplats - i London. Det blev ganska tråkigt till slut.
 
Men nu är jag här! Och inte nog med det så kommer ju Isa och Martina på Torsdag! Gud vad kul det ska bli. Jag dör nästan. Men bara nästan.
Publicerat i Diary
Taggar: bild / friends / mallorca / picture / sommar / stylebysvensk