Rikstävling i Disco - Katrineholm


Lite bilder från helgen, eftersom det var jag som tog dem så blir det ju då inga på mig... Men de här snyggingarna räcker väl gott och väl?

I lördags så var det ju tävling i Katrineholm, årets första rikstävling i disco. Tävlingsresultaten är man ju inte jättenöjd med... I singel kom jag 25 av 50, vilket jag inte känner mig stolt så över, och i par så kan man ju inte riktigt kalla sig överlycklig heller.
I freestyle så gick det okej, jag hade satsat på pallen vilket jag uppnådde men jag kunde kanske fått en bättre placering om jag gjorde bättre ifrån mig. De volterna som jag körde kändes riktigt bra, men däremot så var jag väldigt yr under dansen så jag hoppade över en voltlänga, vilket gjorde att jag bara hoppade runt där på golvet och såg lite borta ut...
Publicerat i Dans
#1 / / Olive:

Snygga bilder!!